<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d277734167287304196\x26blogName\x3dMarta\x27s+BloG\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://marta-pique.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3des\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://marta-pique.blogspot.com/\x26vt\x3d8124685008647266880', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <script language="javascript"> var blogUrl = "disculpinlesmolesties.blogspot.com"; function showCategory(category){ category = "\\\\""+category+"_\\\\""; var url = "http://search.blogger.com/?ui=blg&as_q=" + escape(category) + "&amp;bl_url=" + blogUrl; window.location.href = url; } </script>

Patologies causades per les noves tecnologies


"La patolgoía es el estudio de les enfermedades en su amplio sentido, es decir, como procesos o estados anormales de causas conocidas o desconocidas". Fa temps que sento a dir i que sé que internet pot crear adicció. Sempre he sentit a dir que un grau d'addició elevat pot fer que no tinguis un bon rendiment a l'escola i que arribis a descuidar la teva família i els teus amics, ja que l'ordinador i l'internet s'acaben per convertir en el teu millor amic. Les companyes deien que entre un 15 i un 20% dels nens estudiats naveguen regularment per internet i xateja per buscar amistats, però és que aquests nens gairebé han nescut amb l'ordinador sota el braç. Avui en dia qualsevol nen sap com navegar per internet, en molts casos són els nens que ensenyen als seus pares a utilitzar la xarxa.

No crec que això s'hagi de veure com un aspecte negatiu, simplement ara enlloc de jugar a pilota es juga a la videoconsola o es navega per internet. Jugar a futbol et pot crear una lesió al muscle de la cama i jugar a la Wii et pot crear una "Wiititis" (tot i que sóc partidària de dir-li al meu germà petit quan porta molta estona davant de la play que descansi una estona perquè la cara se li està transormant en una TV). No fa gaire vaig jugar per primera vegada a la Wii (jo sóc més seguidora de la Play, tot i que la Wii em va sorprendre bastant) i bé, vaig estar jugant ben bé 3 hores seguides (que semblarà molt però em van passar com si fóssin 5 minuts). El tema és que l'endemà tenia un mal al braç dret d'haver estat fent el mateix moviment durant les 3 hores seguides. Al començament em vaig sentir ridicula perquè vaig pensar, ostres tens agulletas de jugar a consola, quina pena!!! però realment després hi vaig pensar i vaig arribar a la conclusió de que era normal tenir-ne perquè em vaig passar aquelles hores fen esport (jugant a tennis, als bolos, a beisbol...) i el meu braç va fer un moviment que no està acostumat a fer. El tema de la tendinitis per escriure massa per ordinador encara no ha arribat però qui sap, de la mateixa manera que em fa mal el dit quan estic molta estona escrivint a classe els apunts que pot dictar-me un professor que parla a 200 per hora, també podria arribar el dia que em faci mal la mà, el canell o els dits per estar massa estona davant del teclat.

És a dir, les pataologies sempre hi seran tan siguin causades per un ordinador, com per un mal gest quan intentaves tocar una pilota.


Etiquetas:

| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »
| Seguent »

23 de enero de 2008, 13:47

Estic d'acord. Jo no trobo que sigui dolent tenir una lleu addicció a les noves tecnologies, ja que és el que toca en aquesta generació. El que passa, és que no és bo estar-hi molta estona, "Nada es bueno en abundancia", com qualsevol cosa. Així que l'únic que es pot fer és adaptar-se, ja que aixó és així i continuará així. I en augment.    



24 de enero de 2008, 4:00

aaai Twix... creuria les teves paraules si no fos perquè et passes hores jugant a la play eh? :P "Nada es bueno en abudancia" jaja! ^^    



» Publicar un comentario